Ons jaarverslag staat weer voor u klaar!

06-06-2016
Jaarverslag 2015 Koraal Groep
‘Samen koersen’ is de titel van ons jaarverslag 2015. Een titel die ons uit het hart is gegrepen en die in twee woorden weergeeft hoe Koraal Groep in 2015 te werk is gegaan.
Jaarverslag 2015 Koraal Groep

Het is een enerverend jaar geweest. Een jaar dat gekenmerkt werd door veranderingen. Aan de ene kant ingegeven door externe ontwikkelingen, waarop Koraal Groep adequaat heeft gereageerd. Aan de ander kant omdat Koraal Groep zelf wilde veranderen. We hebben een heldere strategie uitgezet met als doel om een nóg betere organisatie te worden. Slagvaardig, efficiënt, verandervaardig, waarbij het belang van cliënten en leerlingen steeds voorop stond én staat.

Wij blikken in het jaarverslag terug op 2015. Welke waren de belangrijkste ontwikkelingen? Voor welke uitdagingen kwam Koraal Groep te staan? Wat hebben we gedaan op de verschillende terreinen waarop we actief zijn en hoe hebben wij het gedaan? Daarnaast kijken we vooruit. Wat zijn onze verwachtingen voor de toekomst en hoe gaat Koraal Groep die toekomst in?

Radboud Quik en Ingrid Widdershoven
Raad van Bestuur Koraal Groep

Klik hier om het populaire jaarverslag 2015 van Koraal Groep te bekijken
 Klik hier om voor het financiële jaarverslag en oudere jaarverslagen